Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn product geleverd?

Workmanstore.nl streeft ernaar om online bestellingen binnen 5 werkdagen aan te leveren en/of te verzenden, in veel gevallen ontvangt u de bestelling echter sneller. Sommige bestellingen kunnen iets langer duren. U kunt altijd met ons bellen om de actuele levertijd op te vragen. Klantenservice: Tel.078 673 5736.

Waar blijft mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst dan wilt u natuurlijk weten of deze goed is ontvangen en wat de status van de bestelling is. Als u inlogt in uw account kunt u precies zien welke status de bestelling heeft. Als de status op verzonden staat, dan heeft u als het goed is en het juiste email adres is ingevuld geweest een email hierover ontvangen. U kunt er dan vanuit gaan dat de opdracht de volgende dag bij u zal worden afgeleverd.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Heb je al een Workmanstore-account? Log dan in om je gegevens te beheren. Nog geen account? U kunt deze gemakkelijk aanmaken en u profiteert dan van vele voordelen. Een wijziging die je online doorgeeft, wordt meteen verwerkt. Let op! Dit geld alleen voor nieuwe bestellingen. Heeft u een fout gemaakt met uw adres gegevens tijdens het plaasten van een bestelling adviseren wij u dit zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Dit kan via de telefoon: 078 673 5736 of via het contact formulier. Wij ontvangen het liefst adreswijzigingen schriftelijk van u.

Leveren jullie ook aan particulieren?

Workmanstore.nl levert zowel aan Particulieren als aan bedrijven. Dus ook een particulier kan extra voordeel halen uit de vele acties en kwantumkortingen.

Op welke manier kan ik betalen?

Veilig online betalen is voor Workmanstore.nl erg belangrijk. Vandaar dat wij hebben gekozen om alle betaalmogelijkheden onder te brengen bij een hierin gespecialiseerde partij, namelijk MultiSafepay. Op deze manier bent u altijd verzekerd van de hoogste beveiliging van uw gegevens.

U kunt betalen via: Ideal, Mastercard of Visa. U heeft ook de keuze om te kiezen voor bankoverschrijving of remboursement. Wanneer u voor het laatste kiest, dan ontvangt u automatisch een email waarin alle gegevens staan om de opdracht / overschrijving te voldoen. Zonder vooraf ontvangen betaling kan er helaas niet worden verzonden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarnaar de goederen verzonden moeten gaan worden. Het standaard tarief aangetekend voor Nederland bedraagt: € 6,95 ex. BTW per zending, onder de € 75,- ex. BTW, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij sommige artikelen zijn uitzonderingen geplaatst aangezien deze een afwijkend gewicht of formaat hebben. De verzenkosten naar België bedragen € 9,95 ex. BTW. Voor bestellingen naar andere Europese landen word € 25,- ex. BTW aan verzendkosten gerekend.

Kan ik een zending retourneren?

Sinds 1 februari 2001 heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. In die tijd kunt u het gekochte zonder opgave van reden terugsturen. U betaalt wel zelf de verzendkosten van de retourzending. Na ontvangst zal het gehele aankoopbedrag worden teruggestort. De reeds ontvangen betaling wordt binnen 14 dagen aan u teruggestort. Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken, kennen geen retourrecht. Retouren kunt u sturen naar: Cosalint BV t.a.v.:
Afdeling retouren webshop
Mijlweg 23c
3295 KG
's-Gravendeel.

Klachten of Meningsverschillen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Cosalint bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie (SGC).