Via overschrijving betalen bij Workmanstore.nl

Liever zelf uw betaling regelen?

 

 

Bij Workmanstore.nl geven wij u graag de moegelijkheid om zelf uw betaling te voldoen. Niet iedereen heeft op het moment van aankoop zijn bankpassen of creditcards bij de hand. Stel u bent een inkoper bij een bedrijf en alle betaling lopen altijd via de boekhouding. Dan kunt u kiezen voor bankoverschrijving. U ontvangt dan van ons automatisch een email op het opgegeven email adres in uw mailbox. Hierop staat precies vermeld wat u besteld heeft, het totaal bedrag, btw en naar welke rekeninggegevens de betaling kan worden overgemaakt. Helaas komt deze betaling meestal wat later bij ons aan en zal door ons handmatig verwerkt worden. Houdt u dus rekening met een iets langere levertijd. Aangezien wij pas uitleveren als er werkelijk een betaling heeft plaats gevonden kan het dus zo zijn, dat de betaling 1 of 2 dagen later pas verwerkt wordt.

Wat te doen bij een bankoverschrijving:

  • U betaald zel via internetbankieren of bankopdracht of mobielbankieren.
  • Vermeld altijd de naam die opgegeven is bij aanmaken van uw account.
  • Vermeld altijd het ordernummer. Het ordernummer of bestelnummer is terug te vinden in uw account en op de bevestiging mail.
  • Controleer zelf ook of uw betaling bij ons is binnen gekomen. Dit kunt u doen in uw account. Hier zal de status veranderen in wacht op betaling naar "uw bestelling is in bewerking"

Betaalgegevens:

  • Begunstigde: Cosalint b.v.
  • Iban nummer: NL78 RABO 0122 4359 31
  • Swiftcode: RABONL2U
  • Vergeet niet uw ordernummer / referentie te vermelden.

Vragen? Laat het ons weten! bel. 078 673 5736 want onze klantenservice helpt u graag verder.