Garantie bij Workmanstore.nl

Erg vervelend allemaal! Het product heeft mankementen...

Stel u heeft een product gekocht bij Workmanstore.nl en hieraan mankeert wat, dan is dit erg vervelend en levert vaak een hoop irritatie op. Wij streven ernaar om alleen kwaliteitsproducten te leveren, maar helaas kan het voorkomen dat er iets mee aan de hand is.

Stel dan niet onze medewerkers aansprakelijk, want zij kunnen er helaas niets aan doen dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen. Zij kunnen u echter wel verder helpen op het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen. Aangezien Workmanstore alleen werkt met topmerken die normaliter prima aan hun verwachting voldoen en voldoen aan de europese normeringen kan een product binnen de garantie periode kapot gaan.

Iedere fabrikant kent een garantie periode. Deze periode is op te vragen bij Workmanstore.nl. Ieder product heeft namelijk zijn eigen garantie periode. U kunt wellicht begrijpen dat een stofmasker minder lang meegaat dan een veiligheidsschoen of werkbroek. Wij gaan de problemen echter nooit uit de weg en zullen uw garantie aanvraag ten alle tijden in behandeling nemen. Het blijft echter zo, dat veiligheidsproducten moeten voldoen aan de europese normen en dat betekend in veel gevallen dat de garantie dient toe gewezen te worden door de fabrikant en niet door Workmanstore.

Of de klacht terrecht is, zal dus door de fabrikant worden vastgesteld. Hiervoor hebben wij dus vaak het product nodig om te laten beoordelen. U dient het product dus aan ons te retourneren. (een foto of Whatsapp bericht is dus helaas vaak niet voldoende) De vrachtkosten die u betaalt heeft aan het postkantoor krijgt u wanneer de klacht of aanvraag garantie akkoord is bevonden vanzelfsprekend van ons terug.

Helaas hebben wij geen ruil producten of tijdelijk vervangende artikelen. Is een product dus gebruikt en kapot dan dient u dus zelf tijdelijk voor een vervangend artikel te zorgen als dit nodig zou moeten zijn.denk hier bijvoorbeeld aan werkschoenen. Wij zullen de klacht echter zo snel mogelijk voor u oplossen.

Hoe meld u een klacht of vraagt u garantie aan?

  • Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, onder vermelding van uw bestelnummer.
  • Vraag altijd van te voren naar de garantie termijn.
  • Vermeld bij het retourneren altijd zo uitgebreid mogelijk wat de klacht is.
  • Stuur met de retourzending een kopie van de factuur mee. Dit voorkomt vertraging.
  • Wij nemen over de afhandeling contact met u op.